21 Şubat 2009 Cumartesi

uyduruk kalp pasta

page3

Sevgililer gününde pasta yapasım geldi ama çok kısa bir zamanda yapmam gerekiyordu.Daha önce size verdiğim tarifi uyguladım yine.Yani benim uydurma pastam.

Yinede kısaca yazayım. Hazır keki kalp şeklinde kestim.Arasına benim favori malzemem olan muzlu creme ole sürdüm ama bu sefer akmasın diye sütünü üzerinde yazandan biraz daha az koydum ama bu seferde bütün pastayı kaplamaya yetmedi.Yani tam ölçü yapmakta fayda var bunu anladım.Tabi krema yetmeyince üzerine yine az sütle pişirdiğim çikolata sosu sürdüm.Ama gördüğünüz gibi biraz dağınık bir görüntü oldu.

Neyse gelelim içine; kek 3 katlı olduğundan ilk kata muzlu creme ole ve muzları dizdim aralarada soyulmuş şamfıstık serptim.

ikinci kata ise yine muz, frambuaz ve yine şamfıstık serptim. İşte bu kadar. Aslında uydurma olduğundan istediğiniz creme ole ile ve istediğiniz meyve ve kuruyemişle yapabilirsiniz. Benimki aceleye geldiğinden özensiz oldu ama tadı gerçekten her sefer 10 puan alıyor herkesten. Hepinizi öpüyorum.

Hiç yorum yok: