5 Ekim 2008 Pazar

Doğum günü menüsü


Bir gün önceden Canito'nun tüm yıldırma çalışmalarına rağmen hazırlık yapmaya çalıştım.Çubuklu kurabiye denemek istemiştim.Köpek şeklinde kurabiyeler pişirdim.Şekilleri güzel ve lezzetleri süperdi.Artık favori kurabiyem olur bu benim.Can'da bayıldı.Onları saplayacak bişey bulmak biraz canımı sıktı ama sonunda elmaya folyo sarıp cam birşeyin içine oturttum:)Bu arada birde şeker hamuru macerası atlattım:(( Çok fenaydı :))Bunun üzerine araştırma yapmam lazım...Her yiğidin harcı değilmiş:))
Canito bonibona bayıldığı için aynı tarifin kakaosuz olanını yapıp üzerine bonibon koydum.Bu arada kakaolusu daha lezzetliydi.:)
Yine aynı kakaolu tariften koala ve inekli kurabiyeler yaptım.
Doğranmış yeşil zeytinli mini poğaçalar harika oldu.Bu da favorilerim arasına girdi.Aslında poğaçadan ziyade pastanelerde satılan tuzlu kurabiyelere benzedi.
Görümcem Arzu muhteşem kısırından getirdi.
Çocukların yiğebileceği şeylerden yapmaya çalıştım genelde o yüzden doyurucu olması açısından patates topları hazırladım tereyağ ve kuş üzümü koydum.Bunu ben uydurdum ve herkes çok beğendi.Patatesin içinde hafif bi tatlımsı tat olunca çocuklar sevdi.
Elmalı cevizli muffinler pişirdim.Üzerlerine damla çikolata koydum.
Yine besleyici olsun diye mercimekli arpa şehriye yaptım.içine yoğurt koydum.
Büyükbabaannenin getirmiş olduğu zeytinyağlı dolmaları unutmamak lazım.
Birde fotoğrafını çekmeyi unuttuğum kıymalı ve peynirli mini karnıyarık börekçikler yaptım :)
Menümüz bu kadardı.Açıkçası yoruldum.Ama oğlum mutlu olduğu için herşeye değerdi.
Tariflerin linklerini daha sonra koyucam.Sonra görüşmek üzere...
Canito için tıklayın.
Posted by Picasa

2 yorum:

penny stock alert dedi ki...

ok. I found an information here that i want to look for.

Nazlı'ya mektuplar... dedi ki...

hepsi nefis gözüküyor ellerine sağlık Pınarcım keşke yanınızda olabilseydik . BU mutluluğunuzu paylaşabilseydik...