13 Ekim 2008 Pazartesi

Açılış partisi

DSC00083

Daha önce bahsettiğim Play barn oyun grubunun açılış partisindeydik haftasonu...

DSC00090

Şarkılar söylendi, oyunlar oynandı,top havuzunda topların içine gömmece oynandı, kaydıraktan kayıldı, balondan hayvanlar ve şapkalar yapıldı, gitar çalındı, yoga ve pilates yapıldı...herşey çok güzeldi ama inanın çıktıktan bir süre kadar kafam sepet gbiydi :) ben böyle ses ve gürültü görmedim.sanırım oyun grubu gürültü çıkarmak için bişey :))

 DSC00108

Can kalabalıklardaki yalnızlık olarak eğlendi.Çok fazla aktivitelere katılmadı.Yaşındanmıdır neden bilmem! kenine oyunlar bulup oynamayı tercih etti.Zaten evdede oyalanacak zevk aldığı bişey bulduğunda kimseyi ne duyuyor ne görüyor.Orada kıyamet kopuyodu benimki balon torbasını boşaltmış onları  renklerine göre sınıflandırıyodu :)

DSC00109 DSC00112

neyseki bi abla yetişti ve cana pilates topuyla bişeyler yaptırttı.Sonrada gümmm yere çakıldı canito ama gördüğünüz gibi halindn çok memnundu.

DSC00113 DSC00119 DSC00121 DSC00122 DSC00127

Burada da canitoya yoga yaptırmaya çalışıyordum. Canito kuş gibi uçman gerekiyor derkennnn o kaçmayı tercih etti:)

DSC00129 DSC00130

Ve sonunda Canitoyu haftada 3 gün 3 saat programına yazdırmaktan vazgeçtik. Hafatada 1 gün şimdilik işimizi görür diye karar verdik.

8 yorum:

Denize ve Nehire aşık dedi ki...

Ah ah biz 3 çocukla ses arasında kaybolduk sizin halinizi düşünemiyorum bile.
Can'ın yerdeki resmi çok güzel. Saçlarının uzaması çok yakıştı kerataya ayrı bir yakışıklı oldu valla tak tak tak maaşallah :)

annesininoglusu dedi ki...

çok şeker fotolar:))

Happy Mixy dedi ki...

sağolun çok teşekkür ederizzz ama biraz kestirmemiz lazım artık bu saçları ...

Adsız dedi ki...

Pınar ya çok tanıdık geldi bayram resimlerinde senin yüzün bana çıkaramadım deliricem ya :(

Adsız dedi ki...

çok eğlenmişsiniz.ne güzel.resimlerde harika.can bey de harika çıkmış...

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Kendi kendine de olsa çok eğlenmişe benziyor Canito:)) Ne güzel herşeyden zevk alması, zaten çok pozitif bir çocuk o..

Sımsıcak sevgiler, Rapu Teyze'den öpücükler.....

Happy Mixy dedi ki...

çok mersi rapu teyze...:))
evet bende sıcakkanlı ve pozitif buluyorum umarım hep böyle gider hiç değişmez

Cocukla Cocuk dedi ki...

ne güzel eğlenmiş oğluş düşe kalka:)))
sevgiler bizden