8 Ekim 2008 Çarşamba

İndigo çocuklar

indigococuklar1

Can'ın doğum günü için güzel çocuk şarkıları arıyordum ve D&R da bulduğum bu cd ye herkes bayıldı. Güncel şarkıların çocuklara göre uyarlanmış sözleri ve çocukların söylediği harika şarkılı bir cd!!!

Can çok güzel dans ediyor bu cd ile :) Almanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Bu cd nin devamıda var ama be en çok bundaki şarkıları sevdim.

Şarkılara bakmak için buraya bakın.

Can'ın bana söylediğini düşündüğüm bir şarkının sözleriişte böyle :)

Şarkının adı: YIKILIYO

Görünce annemi dilim tutuldu

Kalbimin atışı babama duyuldu

Hep bana hep bana hep bana kızma

Birazda sen sus bağırma anne

tamam ortalığı dağıttım

üstümü ıslattım

çoook yaramazım

tamam evi ben dağıtım

üstümü kirlettim

çok mu çok yaramazım

Buraları yıkılıyo benden yıkılıyo

Hergün evde çok canım sıkılıyo

Ben kime çektim tahminin yok mu?

Dönde bi bak hadi aynaya doğru :)))

1 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok şeker sözler ya ne kadar da gerçek:))