5 Ekim 2008 Pazar

Doğum günü kolaj 2

Posted by Picasa

6 yorum:

M.İ.N.İ dedi ki...

pınarcım can tam kız güzeli olmuş ya header daki sağ fotoğrafı bilmemsem kız sanırım maşallah bu ne güzellik yaaaa yicem ben onu

Happy Mixy dedi ki...

ya evet bende pipiyi her gün görmesen kız diyecem ama :))

Denize ve Nehire aşık dedi ki...

:) aynen İlknur'a katılıyorum. Bu ne güzellik-yakışıklılık. Öp o güzel yanaklarından benim için.
Pastanıza ve menünüze bayıldım. Çok neşeli ve kıpır kıpır bir doğumgünü partisi olduğu her halinden belli :)
Can'ın da yeni yaşının aynı güzellikte ve mutlulukla geçmesini dilerim.

Happy Mixy dedi ki...

çok mersi başakçım hepsi çok tatlııı

Adsız dedi ki...

Cıvıl cıvıl geçmiş nice senelere canım

KEO dedi ki...

geç kaldım biliyorumm, ama nice mutlu yaşlara CAN! çok yakışıklı bu prens annesi maşallahh...