11 Haziran 2009 Perşembe

32 aylık küçük adamla diyaloglar…

-ananeee benim çüçük bi solunum var.miyamlalın mamaları yot.

-anne sen ne bana batıyosun böyle?

-anne sen anne pinikmisin?(bana taktığı lakap)

-baba sen baba konkisin dimi?(babanın lakabıymış)

-sen ne tonuşuyosun be kadınnn!

-dede derki; ben kötü söz söyledim annem bana pul biber sürdü.torun derki;parmak kalkar hııııı seni kötü adam seni…seni ahpopota veririm…azına pul biber sürerim…bida böyle şeyler söyemiyoruzzzz hıııııı……herkes şok:)

-her akşam olmazsa olmaz anneee tuşlar şimdi nerde?pijamalırını giyiyolar oğlum.sonra anne? ağaç evlerinde uyumaya gidecekler canitom.ama şuan uyumuyolar anne.cevap yoksa sinirlenir hadiii amaaaaaa söyleeeeee…..evet oğlum uyumuyolar birazdan hava kararınca uyuyacaklar.

-anne ben insanmıyım?evet oğlum insansın:)(en azından ben öyle biliyorum)

-ooo naz’ım benimmm…seni ne kadarda özlemişim…

-anne sen bokmusun?hayır oğlum o kakadır.anneye öyle bişey sorulmaz.pul biber mi sürersin? :)

-anne bak ay baba! aybaba değil ay dede oğlum heeeeee hihihihhh…..(beni yiğiyo)

-hıhı haklısın baba!

-anne ayak bakılarımı giyim.giy oğlum.ağlamaya başlar söyleyemedim ama söyleyemedim……

-anne sen ne tatlısın…

-anne seni totlimmi?anne çot düzel totuyosun…

-anne benim pipim var.senin memelerin var dimi?

-anne Nazın pipisi yot.Çünkü toparmış o….:)

-işine gelmeyen bişeyse benim şimdi biyaz işim var da yatcam,kalkcam,yıknıcam,mama yicem biraz…

-anne ben dom gimem.bez giyerim.

-camdan bakarken gelene geçene sen bize gelme…bulası bizim evimiz…

-halı yıkamacıya sen ne bizim evden dötülüyosun onu!

-alışveriş merkezinde bagaj kontrolünde her sefer benim bebek alabamı aldılar arkadan diye bağırıyor…

…………………………..devamı sonra…………………………..

1 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok şekersin canito:))