28 Eylül 2010 Salı

byheh

Çok yakın arkadaşlarım bilirler ki ben kozmetik delisiyimdir. Makyaj yapmayı malzemeleri elleyip sürüp sürüştürmeyi yeni çıkanları takip etmeyi her zaman çok sevmişimdir.Yıllardır profesyonel makyaj eğitimi alma hayalim vardır. Bir gün olacak inşallah. Bütün bunların yanı sıra makyaj yapmayı bilmiyorum :)) Yani güzeli iyi yapılanı hemen anlarım, kabiliyetimde vardır ama teknik 0. O yüzden son günlerde bulduğum her blogu okumaya başladım. En azından kendim için öğrenmeliyim dedim. Ve öğrendiğim minik ip uçlarıyla bile 2 günde arkadaşlarımın farkedeceği şekilde allık sürmeye başladım.:)) Çok uzattım farkındayım ama konuşasım varmış :)) Gezerken rastladığım bu tatlı blogta bir yarışma gördüm ve katılayım dedim. Sizde benim gibi makyaj malzemelerini seviyorsanız ve bu harikalar yaratan arkadaşları takip etmek yada benim gibi yarışmaya katılmak istiyorsanız tıklayın derim.

                                         www.byheh.blogspot.com



glitter-graphics.com

Hiç yorum yok: