9 Aralık 2011 Cuma

spiritüellerdeyim diyelim :)

Çok uzun zamandır hiç bir şey yazamadım.Daha doğrusu teknolojinin yeni nimetlerinden faydalanmaktan bilgisayarı açıp bir şeyler yazmaya üşendim.Telefonla fotoğraf paylaşmak için hep instagram app kullandım ve açıkçası yazma isteğimi paylaşma isteğimi bu şekilde tatmin ettim.

Hani bazen her şey hep aynıdır da sen farklısındır ya!!!İşte öyle bir dönem geçiriyorum.Bu kadar kafa uyuşmasından sonra bir gün aynaya bakıp sen napıyorsun deme fırsatını yakaladım sonunda!veee geri dönmemek üzere bir yola girdim.Hatta her insanın olması gereken bir zihin yolculuğundayım.Zihnimde ne kadar kandırmacayla illüzyonla dolu düşünce varsa arındırmak için büyük çaba harcıyorum.Bu arada hayatımda aşırı olan herşeyden bir anda uzaklaştım.Yani tv,internet,sürekli görüşülen arkadaşlar,hep aynı konuşmalar,hep aynı ben ve yeter dedim ben ve ruhum var artık.
Çoğu insanın farkında bile olmadığı kendini sadece benlikten ibaret zanneden insanlar var etrafımda...Bende onlardan biriydim ama benlik,ego,zihin bütün bunların esiriydim.Daha doğrusu öyleymişim...Anlatacak çok şey var ama o kadar çok kelimeyi bir araya getirirsem kitap olur :) Zaten ne anlatacağımı çok iyi bilsemde nasıl anlatacağım konusunda endişelerim var.Bir kaç anlatım çabasından sonra insanların tepkisi hep aynı oldu :)) sen kafayı yedin galiba :) fazla kaptırma böyle şeylere :))hahaaaaa çok komikkk bir sürü aynı insan ben farklı ama aslında onlar farklı :)) ben farkına vardım onlar varamadılar ama eminim bir gün herkes hayatın gerçek anlamının farkına varacaklar :) sadece bu süreç benim için çok zor olacak o kadar :)
yavaş yavaş yazarak belki ulaşırım birilerine diye umutluyum :)) aklıma geldikçe yazarak ulaşmak üzere...belki 1 saat sonra :)))

Hiç yorum yok: