13 Mart 2009 Cuma

burada olmalıydın...

13 mart 2005

babammm

Kokunu özledim, avucunun sıcaklığını,göğüsündeki güveni, kalp atışını özledim. Seninle sohbet etmeyi, yeni birşey öğrenince ilk iş sana gelip anlatmayı özledim.Baba demeyi özledim.Şımarmayı özledim.Keşke demediğim günleri özledim. Seninle alışveriş yapmayı, saatlerce bir reyonun önünde durup ne işe yarıyormuş diye etiket okumayı özledim.Annemi kızdırmalarımızı özledim.Sürekli gizli planlar yapmayı özledim.Birileri babasına sarıldığında kıskanmadığım zamanları özledim.Neden biz demediğim zamanları özledim.Hayal kurduğumuz günleri özledim.Arkadaşlığını özledim.Bir tane bile beyaz saç olmayan o yumuşacık mis kokan saçlarını özledim.Kolundaki üzerinde annemin ve benim adımızın yazdığı dövmeni özledim.Oskar de la renta parfümünü özledim.Kulağına küpe takıp dedemi sinir etmemizi özledim.Anneannemin yemeklerini iştahla yerken seni izlemeyi özledim.Gecenin bir yarısı anneme yaptırdığımız pastırmalı yumurtayı senle yemeği özledim.Senin yaptığın o köpüklü nescafeyi özledim.Makarna soslarını özledim.Bana hiç kızmamanı özledim.Para istemeden vermeni özledim.Sokak kedilerini beslememizi özledim.Gülüşünü özledim.Seni yatmadan öpmediğimde gelip beni neden öpmüyorsun artık deyip sitem etmeni özledim.Her gece dişlerini fırçladınmı diye sormanı özledim.Kucağında oturmayı özledim.Dizlerim koptu in demeni özledim.Kızım demeni özledim.Herşeyimsin demeni özledim.Ben senin çocuğun olmayı özledim.Ben o kadar çok şey özledim ki...Babacım ben seni çok ama çok özledim...

Huzur içinde uyu canım...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel adamdı...ne mutlu sana ki onu bu kadar güzel şeylerle özlüyorsun! Nur içinde yatsın...arada da kaydıraktan kaysın sonra da Can hadi parka gidelim dedeye desin :)

Happy Mixy dedi ki...

Cocuklarin algilari o kadar acikki baglanti kurmalari hicde zor degil :))