24 Mart 2009 Salı

doktor kontrolü

Canitom 14,600 kg olmuş boyuda 97 cm olmuş. Yaşına göre kilosu normal boyuna göre ise biraz az. Yaşıtlarına görede boyu biraz uzunmuş. Sağlığı yerinde olsunda başka bişey istemem zaten. Dişleri için içtiği floru zaten gereksiz olduğundan vermiyordum.Devit-3 ü ise kestik. Herhangi bir vitamin vermek yok bundan sonra…Yemesi içmesi maaşallah iyi olduğundan şimdilik ek bişeylere ihtiyaç yokmuş. Her çocuk gibi Canito da bazı günler ağzına lokma koymuyor. Ama bu yaşın tipik bir özelliğiymiş bu. Arada olabilirmiş.

Davranışları konusunda ise daha fazla yaşıtlarıyla vakit geçirirse herşey zamanla yoluna girecek dendi. Paylaşma kısmında sorun yaşıyoruz. Canitoya göre herşey onun ve kimse dokunamaz. Bazen bana bile yapıyor.

Ama söylendiği gibi 3 yaşa doğru bazı şeyler yoluna giriyor. İşin sırrı sabırlı olmakmış ve her zaman sakin tavrımızı korumakmış. Geçte olsa öğrendim bunu…Şu anda bazı ısrarcı davranışları sabırla ve herzaman yumuşak bir ses tonuyla ayrıca bana göre en önemlisi olan doğrusunu bıkmadan ve onun anlayacağı şekilde sadeleştirerek anlatmak çok işe yarıyor…Ben benden gittim ama öğrendim :))

5 yorum:

M.İ.N.İ dedi ki...

tek cümlene takıldım ben benden geçtim cümlesine

Ya gerçekten bende benden geçtim...

Cocukla Cocuk dedi ki...

cocuk buyuturken hepimiz cok yıprattık kendimizi cok yese dert az yese dert, cok uyusa dert uyumasa dert, cok sukur bugunlere kadar getirdik...Allah sağlık versin de gerisi hiç onemli değil...sevgiyle sağlıkla kalın:)

Primarima dedi ki...

Evet işin özü sabır fakat o sabır bazen fena taşıyor:(
Kilosuda boyuda gayet güzelmiş maşallah.

e. t. dedi ki...

özellikle sabır mevzusunu şimdiden öğrenmeke fayda var öyleyse.
nice sağlıklı günler...

elif dedi ki...

Merhaba:)
Oğullarımız aynı yıl ve aynı ayda doğmuşlar,ben de ziyaretçilerinizdenim o yüzden.Biz daha 2,5 yaş kontrolüne gidemedik.Ama bu yazınızda okuduklarım içimi rahatlattı:)Ada da feci bir şekilde paylaşım sorunu yaşıyor ve sık sık görüştüğü arkadaşları ve kuzeniyle şu sıralar hat safhada..Biz de sabırla geçmesini bekliyoruz!!Ama krizler diz boyu:(