4 Haziran 2008 Çarşamba

Dr.Brown's

Ödüller :
Medikal Tasarım Mükemmellik Ödülü 2000 yılı

Özellikleri :
Patentli özel hava dolaşım sistemi, biberonun içinde vakum ve hava kabarcıkları oluşmasını önler.
Bu sayede gaz sancıları, kolik krizleri, aşırı salya akışı ve ksuma miminum seviyeye indirilir.
Aşırı emme gücü gerektirmediği için orta kulakta sıvı birikmesini önler.
Bebeğin mamayı rahat emmesini sağlar.
Mama veya sütün hava ile temas etmesini önleyerek sütteki C vitamini oranını korur.

Hitap ettiği Yaş Aralığı : 0+ Yaş

Üretildiği Malzeme : Polikarbonat

Kullanım Amacı ve Faydası : Bebeğin beslenirken hava yutmasını önler.

Temizlenme Özellikleri : Kaynatılabilir, sterlize edilebilir.

Bu biberon Can doğduğunda yoktu 1 senedir falan piyasada diye biliyorum.Keşke Can doğduğunda bu biberondan kullanabilseymişim diye düşünüyorum.Naz bebek bu biberonla gaz sancılarına büyük ölçüde bye bye dedi :))Ben bir kaç hafta önce küçük olanı su için büyük olanı mama için aldım ve işte dedim budur!!!Bizimki içerken içi hava yapıyor diye sinirlenmiyor en azından...Tekrar sütü istekli içmeye başladık.Görüntüde gayet profesyonel...Magazin dergilerinde dikkat ederseniz yabancı ünlülerin bebekleride bu biberondan kullanıyor.Ben deneyin derim.

DrBrowns_00

Hiç yorum yok: