31 Ağustos 2008 Pazar

Başlangıç...







7 yorum:

Nazlı'ya mektuplar... dedi ki...

Canım yeni bloğun hayırlı olsun.İnan çok sevindim.yeni şeyler öğreneceğim bir bloğum daha oldu. senin adınada çok sevindim.Karar verip bi yerden başlamalı insan. öpüyorum sizi

PIN@R dedi ki...

çok sağol canım.Bakalım yapıcam bişeyler elimden geldiğince :)

TONTİSADA dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun.
satırlarını okuyunca yine ''keşke'' dedim...Keşke Pınar Ankara'da olsaydı da şöyle keyifle kahvelerimizi içip oturup karşılıklı sohbet etme imkanımız olsaydı,gerçekten çok isterdim....Tabi çocukları uyutup..ya da babalarına emanet edip...ne güzel olurdu değil mi??*

PIN@R dedi ki...

çok sağol canım.Bende çok ama çok isterdim.Sizin gibi dostlara o kadar ihtiyacım var ki...
çocukları etkisiz hale getirip kahve içip sohbet etmek en büyük lüks benim için:)

Denize ve Nehire aşık dedi ki...

Süpersin arkadaşım. yeni bir blog, yeni bir sen, yine gülececek sebepler, yeni beceriler, yeni heyecanlar. Tabii tüm bunlardan biz de nasibimizi, enerjimizi, neşemizi alacağız. E o zaman yaşasın hayat detoksu :)

PIN@R dedi ki...

desteğiniz benim için çok önemliii...sizi seviyorum

Adsız dedi ki...

Wow neat! This is a really great site! I am wondering if anyone else has come across something
exactly the same in the past? Keep up the great work!