1 Aralık 2008 Pazartesi

kağıt vs. ve benim kafamın içi

Geçenlerde markette acaba bu ay almadığım dergi varmı diye bakınırken bu dergiye rastaladım. Adı "kağıt vs." idi.

kapak2

Fiyatınada bakmadan almışım ama dergi o kadar güzel çıktıki içim sızlamadı açıkçası:) Eve geldim inceledim ve vaay be dedim.Ne kadar şirin işler bunlar. Fırsat bulursam yapabilmeyi çok isterdim.Belki bir gün. Ama dergi 2 ayda bir çıkıyor ve ben artık kesin kaçırmam bu degiyi...değişik bişeyler görmeye ihtiycım vardı ve çokta iyi oldu. Yılbaşı süslerini denicem ama onu yaparken Canito çok fazla müdahale edemez nasılsa :)) Herşeyin içindede kendileri...Nefes aldırmıyor bana...:( Derginin alışveriş sayfasına buradan ulaşabilirsiniz.Şekilgeçlere bayıldım.Keçe süsler favorilerimden...

Gelelim bana...yüzümde yıllardır çıkmayan sivilceler...bir türlü şekle girmeyen saçlarla ortalarda birileri beni düzeltse diye geziniyorum:)Neyse yakında toparlarım.Canito buara beni gece gündüz demeden zorluyor. Gece uyumak bilmiyor sabah kalkmak bilmiyor.öğlen uykusuna ya yatmıyor ya akşam üstü yatıyor.Buda demek oluyor gece nöbetteyim yine.Birde beni yanında istiyor.Otü otü diyip duruyor.Çok şirin ama ben bittim arkadaşlar.Hiçbir özelim kalmadı.Bilgisayarın başına oturamaz oldum.Birde nerden gösterdiysem bilgisayarda bir sitede maymun klibi izlettim.Bayıldı tabi şimdide ne zaman bilgisayarı açık görse hemen gelip mamun aç diyip beni taciz ediyor.Ve bıkmadan usanmadan ben açana kadar tacizleri sürüyor...Neyse çokta söylenmek istemiyorum çocuk sıkılıyor haklı.

Yine her zaman ki gibi benim kaybedilenler için yasım sürüyor.Bu hiç geçmeyecek herhalde...Gece uykuya dalmakta zorlanmalar tam hız devam maalesef. Bide bazen şöyle düşünüyorum acaba unutmak kötü bişey mi?Sonuçta bu benim hayatımdı ve bunları ben yaşadım.Neden unutayımki hayat tabiki eskisi gibi devam etmeyecek sonuçta sevdiklerin yanında değil.Anneciğim hariç:)Aman işte ruh halim böyle gördüğünüz gibi.Ne öyle ne böyle...Yeni bir blog kursam adı bu olurdu herhalde "neöyleneböyle" hahaaaa:))

Fazla eşya odasında kendime hobi rafı yaptım.Ne kadar malzemem varsa koydum, düzenledim. Ama gel görki onlar o raftan bir türlü masaya çıkmıyor.Bu akşam çok heycanlıydım bu konuda ama tüm gün uyumayıp beni heycanlandıran yani gece uyuyacak yaşasın diye sevindiğim bu durum nafile....Canitom akşam 20:30 da uyuyup 22:45 de kalktı ve tabiki ben onunla bilgisyarda ninni dinledim sonra yattık bizim yatağa sevgi gösterileri falan, küçük sesle konuşalım oyunu oynayalım kandırmacaları(çünkü gecenin bi yarısı sağırmışım gibi kulağımın dibinde avaz avaz:)), babayı tekmelemesin diye binbir rica falan baktım olmayacak hadi dedim tamirci manny başalayacak onu izleyelim.Saat 24:00 dan beri odasında çizgi film izleyip kahkahalar atıyor.Bende bu satırlarla sizlere içimi döküyorum.Ben sabah bu Canitoyu erkenden uyandırmazmıyım!!!!Yaşasın kötülük:)

6Aralık ta Arog a gidicekmişiz 4 kişi:)) CemYılmaz'ı çok sevdiğimden çok sevindim tabi.Eşim sürpriz yapmış.Biletler şuan karşımdaki panoda asılı ve çok şık gözüküyolar gözüme :)Şimdiden çocukları organize etmeye çalışıyoruz tabi.Bizim için el ele tutuşabildiğimiz eski günlerdeki gibi çok keyifli bir gün olacak gibi...Hatta çok büyük lüx olacak...Geçtiğimiz haftalarda Canitomun anneannesinde olduğu günlerde küçük bir kaçamak yapıp QUANTUM OF SOLACE e gittik.Tabi ben aksiyona bayıldığım için çok keyif aldım.Bide Bond un yakışıklılığı ve karizmasıda baya iyiydi doğrusu:)

images 

Şimdi birde şu herkesin bayıla bayıla anlattığı ağlatan Issız Adam a gidersek tam süper olacak.Hadi  sevgiyle kalın...imagesfgh

Hiç yorum yok: