30 Aralık 2008 Salı

Yıllardan 2009

mor6zk9mv0 k__rm__z___renk

Yıllardan 2009 un tadına bakmak üzereyim. Canım, kocam ve annem hep yanımda olun lütfen!!!

Her özel günde olduğu gibi yılbaşı günlerinde de hem çok pır pır olurum hem de içim burulur...Herşeyin tam olduğu bir yaşamı tadan var mıdır acaba diye düşünürüm hep...

Her şeyi, herkesi anarım özel günlerde...Hep onlarla ilgili bişeyler düşünürüm...ve bu günüme bakarım, ne kadar mutlusun Pınar? diye sorarım kendime...

-Mutluyum, herşeyden umutluyum...Hiç bir şey olmasa Can'ım var artık, hiç dostum kalmasa sevgili eşim var artık...Gücüm var...Çünkü adım ANNE artık...

2009 da etrafımda hep çizgi film kahramanları olsun istiyorum...Çünkü 31 yıl geçmesine rağmen adım ÇOCUK benim...

Sevgiyle geçen kırmızı bir akşamdan sonra ve içinde yeni bir sayı olan 2009 senesine güzel uyanın inşallah...

Unutmadan aşkın rengi MOR muş!!!KIRMIZI iştah açarmış!!!Ona göre giyinin :)) :P

Hiç yorum yok: