4 Ocak 2009 Pazar

Geçen akşam, geçen yıl...

page

Arkadaşlarımızın evinde10 kişi olarak çok hoş bir akşam geçirdik. Herşey çok keyifliydi.Önce çekirdek aile güzel bir yemek yedik dışarıda sonrada arkadaşlarımıza gittik.Can her zamanki gibi beni şaşırtmadı ve sabah 4 e kadar bizimle takıldı.Tüm uyutma çalışmalarımı reddetti.2 saat boyunca babasına "babaaa gak ebize gidelim"şeklinde tacizlerde bulundu.Yarın ilk iş Can'ı doktora götürücem.En büyük sorunum olan biz yatmadan yatmaması ve kuruluğa bağlı egzamalarının çoğalmasını göstermem gerekli artık.Uyku sorunu beni çok geriyor.Acaba artık gündüz uykularını bırakıyormu diye düşünmeye başladım!!!

4 yorum:

M.İ.N.İ dedi ki...

Pınarcım öğlen uykusu sorununu doktora sorunca banada söylermisin aynı dertten muzdaribim

Primarima dedi ki...

Aynı dertden muzdaribiz uyumak nedir bilmeyen bir çocukda bende var ve ben gündüz uykularını bırakıyorum artık.

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Mutlu, sağlıklı, Canito'lu yıllar,....

Miniğimiz de uykusuz gruptan desenize, işiniz zor, ben bebekken de uyumazmışım, hala uykuya dalmam büyük sorun..

Sımsıcak sevgiler, yakışıklı delikanlıya öpücükler.....

Bahar Ulus dedi ki...

Bu konu ile ilgili bir sihir keşfedersen lüüütfennn beni de listenin en başlarına ekle. uykusuzuuuummm...