26 Ocak 2010 Salı

Sinus Rinse-burun yıkama

Sinus Rinse

Deviasyon ve sinüs ameliyatı olduğumda doktorumun bana verdiği bu burun yıkama aparatı Sinus Rinse hayatımı kurtardı. Sonrasında hasta olduğumda hep bunu kullanmaya başladım ve çok daha kısa sürede problemleri giderdiğine bizzat şahit oldum. Canito geçenlerde nezle oldu ve hiçbir burun sprayi işe yaramadı çok rahatsız oluyordu.Doktoru onada aynısının pediatrik olanını tavsiye etti.Yapabilirmi diye konuştuk ama burun yıkama oyunu aldım sana diyerek ikna ettim.Yaparken ilk önce biraz huzursuz olsada sabah akşam yapmayı ihmal etmiyoruz.Sonrasında saatler süren rahatlık...Denemenizi öneririm.Tabi önce doktorunuza danışmakta fayda var.
Burnu ve sinüsleri döşeyen mukozanın enfeksiyon ajanları, alerjenler ve irritan maddelerden arındırılması, nazal alerji ve sinüs rahatsızlıklarının önlenmesi ve giderilmesinde önemli rol oynar.

                                                         SINUS RINSE



Hiç yorum yok: