22 Kasım 2008 Cumartesi

Annesinin bebeği o

DSC04285wwww

Can son haftalarda büyüme işini baya bir ilerletti :) Ondan hiç duymadığım kelimeleri duymaya başladım. Oyuncaklarını getirip anne düdelt(düzelt) diyor. Anne üttüne diydii(üstüne giydi) gibi benim yaptığım şeyleri cümleleştirmeye çalışıyor.Bu çok hoşuma gitmeye başladı.Onun öğrenmek ve konuşmak için harcağı enerjiye hayran kalıyorum...Şimdi ona öğrettim sen benim neyimsin? diyorum.Annemin bebeyim(bebeğiyim) diyor.Babamın olummm(oğluyum) diyor.Anne anane miyam emmek attık.dedi şok oldum.Anneannesiyle kedilere ekmek atmışlar:))Daha bunun gibi konuşma çabaları var tabi.Bazı harflerde sorunumuz var ama sanırım zamanla düzelecek.Muz a Muf diyor mesela... pedagogumuz masal cd si dinletmemi önerdi.Görsel şeylere takılıp dinlemeyebilir ama o oynarken masal arka fonda olursa emin olun ki onu dinler dedi.Bakalım şimdilik deniyoruz:)

Birde en hoşuma giden şey 2 yaşında olupta merhameti nerden öğrendiği:)Küçük hayvanları eline aldığında bana getirip cılız bir ses ve yüzde gözler kısılmış ve hafif bir gülümsemeyle anneeeeee hımmmmmm.....ııııııı.......dijiiii(cici)gibi sözler söyleyip o bit kadar hayvana sarılmaya çalışıyor...görüntü muhteşem zaten öyle yapınca kendimi tutamayıp saldırıp öpüyorum iyice...

Bana da arkadaşlarımın ki gibi melek annem falan dediğini düşünemiyorummm...paralarım herhalde :))onun ağzından böyle bişey duymak  hiçbişeyle karşılaştırılmaz bile...

 

Canitodan inciler...

mokomo-limonata

koko-çikolata

dociş-sosis

döpdo-diş fırçası

namnamiya-mandalina

ağzımız öyle bir alıştıki bizde namnamiya demeğe başladık:)

akam-ayakkabım

namimimek-tamirci manny

hillo-hello

babay-baybay vs.....

3 yorum:

Adsız dedi ki...

cANİTO ÇOK TATLI MAŞALLAH TAM BİR AFACAN ÇOK YAKIŞIKLI SAYFANIZI ZİYARET ETTİK BİZDE BEKLERİZ
http://durudemir2007.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Allah'ım korusun.Maşallah diyorum Canito'ya.annesi daha çoookkk şaşıracaksın yaptıklarına.Valla hergün şükrediyorum ki yavrum var,anneyim diye.İnsanın bunları alıp canına sokası geliyor.Dün akşam Ada çantasını sırtına takınca ''inanmıyorum 2 sene sonra benim oğlum da okula gidecek'' diye kendimce duygulanıp,ağladım valla...İnanamıyorum çok çabuk büyüyorlar.Bazen zamanı geri sarmak istiyorum,ama bebeğime haksızlık olur diyorum.işte bazen böyle saçma şeyler de düşünüyorum.Neyse duygusallaşmayayım yine.Canito'yu kocaman öpüyorum...

Happy Mixy dedi ki...

çok haklısın büşracım bende düşünüyorum bunları bazen gelecekten ve bu masumiyetin kaybolmasından çok korkuyorum yüreğim sıkışıyor.ama bizler nasıl büyüdük ne verirsek onu alırız diye kendimi avutmaya çalışıyorum:) her yaptıkları çok şeker...