24 Kasım 2008 Pazartesi

istediğim yerde uyurum

DSC00233dfghj

Can 3 aylıktan beri odasında ve bana ihtiyaç duymadan uyuyan bir bebekti. Yatağın korkuluklarını çıkardığımızdan beri gece uyandığında tottum  anne tottum(korktum) diyerek yanımıza geliyor. Bizde açıkçası bu duruma hasret olduğumuzdan asla hayır demedik. Onunla uyumak muhteşem bişey. Uyurken dönüp sarılması, sokulması, nefesi insanı uykusundan ediyor.Çünkü onu izlemekten onu sevmekten uykuya geçemiyorum. Sabaha kadar karnımıza, sırtımıza yediğimiz tekmeler baya sıkıda olsa onla uyumak için katlanıyoruz. Ben çocuğun anne babayla uyumasına karşı değilim. Bence çocuk içinde çok keyifli ve güvenli bişey. İleride sorun olabilir falan diyorlar ama bunun çocuktan çocuğa değişebileceğini düşünüyorum. Şansımıza artık.:) Bu günler bir daha geri gelmeyecek. Büyüdüğünde zaten onunla yatamicaz artık. O yüzden çocuğuda kendimizide bu zevkten mahrum etmek istemiyorum.Çokta kendi yatağından kopmasın diye bazen yanımızda uyutup odasına götürüyorum o kendi sabaha karşı yanımıza geliyor.Öğlen uykusunada artık kucağımda dalmak istiyor.Biraz zor oluyor 14 kg yu tutmak ama uyuduğunda yatağına koyuyorum.Fotoğrafta babamızı teşhir etmemek adına mozaikledik ama Canito ve köpeğinin keyfi yerinde görünüyor:))Kafasını bizim yastığımıza koymasına bayılıyorum.Bir yastıkta kocuyoruz işte :)

8 yorum:

NAZLI VE ANNESİ dedi ki...

Ah pınarcım ah.Bukonuda malesef sana katılamıyorum.Nazlıda 4 aylıktan ber ayrı yatıyordu.Taaki parmaklıklar çıkana kadar.Çıkınca her gece yanımıza gelmeye başladı .zaten uyutana kadar yan yana yattığımız için yeteri kadar doydum ben Nazlışı izlemeye koklamaya.O yüzden gece yerinde yatsın istiyorum.Pedagogla görüşme istememin sebebisir bu.Zaten gece tuvalete kaldırıyorum.Bide o gelince uyku haram . çok uykusuzum çooooooooooooooook

benimkuzum dedi ki...

:) bende bayılıyorum beraber yatmaya
doğduğundan beri kendi yatağında uyuyor irem , hastalık zamanlarında yada gece uyundığı zaman bende yanımıza alıyorum ama çok deli yatıyor :) üstünü örtebilene aşkolsun

TONTİSADA dedi ki...

herkeste aynı sorun demek ki.Ada çok zor uyuyan,gözleri açık uyumaya çalışan ve yatakta gözleri açık yatarak yarım saatte ancak uyuyan bir çocuk.2 yaşından sonra gece uyanmaları bitti.o zamandan beri deliksiz uyku çekiyorum.istisnai durumlar dışında tabi.Bazen babası seyahatteyken özlediğimden yanımda yatırıdım ama benim oğluşum öyle deli yatıyor ki her seferinde yataktan düşerdi şimdi onun iyiliği için kendi yatağında yatırıyorum.kendisi de rahat.ben daha korkulukları çıkarmadım.zira ikeadan gelecek parmaklığımızı bekliyorum,o gelince çıkaracağım.acaba bizimki de gece kalkıp yanımıza gelirmi ki????bir de üzerini örtmeme sorunu bizde de var,ben örtüyorum Ada ayaklarıyla itekliyor,uyuyunca tekrar örtüyorum yine açıyor.Ben de çok sıkı giydiyorum geceleri üzeri açılsa da üşümez heralde...

Canito ve Pınar dedi ki...

bugün uyku düzeni düzelsin diye öğlen uykusuna yatırmadım canı.aşam 20:10 da bayıldı ohh dedim şimdi sabah 8-9 gibi kalkar normale dönerizdedim gece 22:30 kalktı bizimki ve şuan saat 00:45 hala oturuyoruz...ne yapıcamben böyle yaa...
Büşracım benimkide kendi yatağından düşüyor.önüne yastık koyuyorum ama düştüğügibi soluğu bizim yanımızda alıyor:)ağlamıyor zaten yere çok yakın yatağı.amabende ikeadaki aynı şeydenmibahsediyoruz bilmiyorum paravan gbi bişey ondan alıcam yatağın kenarına:)
canda aynen üzerini açıyor.illaki ayakları dışarıda olacak.bende kadife uyku tulumu giydiriyorum.gerçi patikli diye istemiyordu ama bütün patiklilere bir makas attım şimdi rahatız :)demokraside çareler tükenmez....:))

Cocukla Cocuk dedi ki...

zamanla huylarında değişiklikler oluyor cocukların çoğu da geçici oluyor ama yine de alıştırmamak lazım bizim için olduğu kadar onlar için de güzel birlikte uyumak o yuzden dikkat bağımlılık yapmasın:))

damla dedi ki...

valla alp çok nadir bizden ayrı yattı. hem de kendisi uyumuyor.ya ayakta sallıyor ya da sarılıyoruz. gece 5-6 kere uyanıyor. ancak gündüz 3 saat uyku uyuyor. Ben bir yandan da işe gidip gece de alp ile uğraşıyorum. ama çok da dert etmiyorum..çok umursamıyorum. bu kadar üzerlerine düşülmemesi gerek diye düşünüyorum..sanırım ben sizler kadar pedagogları takip edemiyorum.:)

TONTİSADA dedi ki...

valla Ankara'ya gelmenize çoookkk sevinirim.Dört gözle bekliyorum.Oleyyyyyyyyy

Duru ve annesi dedi ki...

Aynı durum bizdede var uzun süredir Duru yu biraz geç ayırdık bizim odamızdan yanı odamızdaki park yatagından ama tam alıştı derken gecenın hep aynı saatınde uyanmaya ve yatagımıza almadan uyumamamya basladı Bende senin gibi yanımda uyumasından buyuk keyif alıyorum zararlı oldugunu bile bile ...