12 Mayıs 2008 Pazartesi

Anne olabilmek...

Bu hayatta bir çok yapmak istediği şey olupta,bir sürü plan yapıpta,bir sürü araştırma yapıpta,bazı insanlarda hiç olmayan yetenekleri olupta Bir o kadarda hırsları olmayan bir insan olarak ben günah çıkarıyorum.
Bazen neden çalışmıyorum diye üzülüyorum.
Bazende çocuğuma kim bakacaktı ki ona en iyi ben bakarım iyiki çalışlmıyorum diyorum.
Hayatım boyunca olduğu gibi bunda bile ikilem içindeyim.
Bazen çalışıyormusunuz sorusuna HAYIR demek çok koyuyor.Sanki ayıp gibi geliyor.Koca parası yemek ne kadar doğru diye düşünüyorum.Kocama hediye almak için onun parasını kullanmak ne zor bişey
Ama geçenlerde şunu düşündüm.Belkide bende bir çocuğa bakma işini üstlendim.
Belkide bu da bir iştir ve iyi bir iştir diye düşündüm.Belkide kendime teslli vermeye çalıştım.
Ha çok mu çalışmak istiyorsun derseniz HAYIR o kadarda istemiyorum.Sadece bu devirde ev hanımı olmak komik geliyor.Birde neden bişeyler yapmadım bugüne kadar diye düşündüm.4 yıl çalıştım aslında ama sıkıla sıkıla...Çünkü yapmak istediğimi yapmıyordum.Sadece zaman geçirmek ve para kazanmak amacı ile çalışıyordum.Kişisel tatmin koca bir sıfır...
Bende bundan sonraki hayatıma ANNE ünvanı ile devam ediyorum.Aslına bakarsanız da çokta gururluyum.Benim gibi tembel ve uykucu biri nasıl oluyorda çocuk bakıyor şaşılacak bişey.Sonuçta laylaylomdan terfi ettim ve ANNE ünvanını aldım.Bunun bir üstü nedir bilemiyorum.Bir fikri olan varsa yazsın???Çokta iyi maaş alıyorum.SEVGİ+SAYGI+SADAKAT+DOSTLUK+AŞK olarak ödemelerimi kalbime alıyorum.İstersem nakit avansta çekebiliyorum.Hemde limitsiz.Korhan'ın omzuna dayanıp beni sevsene birazzzzz diye bi sırnaşıyorum.Limitsiz avans almış oluyorum
GALİBA BEN BU İŞ İÇİN YARATILMIŞIM.ALLAH BİLİYORDA VERMEMİŞ.
BEN ANNEYİM VE İYİ BİR EŞİM...
VAR MI KARDEŞİMMMM daha iyi bir meslek???

Hiç yorum yok: