19 Mayıs 2008 Pazartesi

Canito'nun yaramazlık belgesidir!

Bir sabah anne 1 saat fazla uyumak ister ve Canito'ya babası bakar!Ama babanın ne yaptın oğlummmmm diye acıklı ses tonunu duyan anne kalkar ve bu manzarayla karşılaşır.Yukarıda duran nemlendirici ilacı nasıl aldığını hala anlayamadığımız Canito bütün şişeyi odaya boşaltmış ve evin her yerini gezmiş.Her yerde küçük ayak izleri vardı.Ve tahmin edersiniz ki krem nasıl temizlenir!!!Kaç su silinir!!! :)))
Canito 2.fotoda zılgıtı yemiş bir halde triplerde...:))Gülmemek için zor durdum bu arada:)









3 yorum:

damla dedi ki...

he hee hee. sanırım dökülen "excipial".. valla çok zor çıkmıştır herhalde. çünkü süper yağlı ve süper bi nemlendirici. ağlama tribine bayıldım. hemen gözlerini ovalıyorlar değil mi. çok tatlılar amaaa.

PINAR dedi ki...

Ewt hemende anladın kremin ne olduğunu :P
Gerçekten muhteşem bi krem kendimde kullanmaya başlicam.Bir kaç günde toparladı Candaki kurulukları.Silmek kabus gibiydi ama onun o suratı yokmuuuuu!!!Yiğcem ben onu bi gün.Hemen dudak aşağı düşüyor,titremeye başlıyor,gözler ovalanmaya başlanıyor...Bu arada bende bağırmıyorum sadece kaşlarımı çatıp hiç güzel değil bu haraket Can hiç hoşlanmadım ve bir daha yapmanı istemiyorum dedim.Yüz ifadem yetiyor ona :))

Başak dedi ki...

Ben de çok memnunum excipialden ama yerden çıkarmak için nasıl uğraştığını tahmin edebiliyorum :)
Anneliğin en zor kısmı sanırım o sevimli surat ifadesini görürken kızamn gereken yerde yelkenleri suya indirmemekte :)