11 Eylül 2008 Perşembe

Gitsin kokular..

Piyasada bir ilk olan “Palmolive Koku Giderici Sıvı Sabun”, ellerde hijyen sağlarken aynı zamanda yemek yaparken oluşan kokuları gideriyor. İçeriğindeki yeşil limon özleri sayesinde yemek hazırladıktan sonra ellerinizde kalan soğan, sarımsak, balık gibi keskin kokuları gidererek, mis gibi kokmasını sağlayan ürünün, 300 ve 750 mililitrelik iki çeşidi bulunuyor. Palmolive’in fark yaratan sıvı sabunu ayrıca, formülünde bulunan antibakteriyel etkili “aktik asit” sayesinde ellerde bakteri barındırmıyor.

1760

Sarımsak ve soğan doğrarken herhalde hepimizin nefret ettiği bişeydir ellerimizin kokması. Ben henüz marketlerde göremedim ama bulunca hemen alıcam.

1 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

ya ben bunu arıyordum, bir yerde okumuş fakat markasını ve adını unutmuştum, markette de ilk anda göremedim , hemen kullanmak istiyorum.