11 Eylül 2008 Perşembe

İp perdeler

Farklı askı boruları ve aksesuarlarla zenginleştirilebilen bu stil, klasik çizginin dışına çıkmak isteyen isteyenler için ideal. Klasik perde gibi kornişe rulet vasıtası ile tutturulabildiği gibi boruya geçirilerek rustik olarak da uygulanabilir.

 

adsız adsız3 adsız1sbn

Temizlemesi kolay yıkanabilen örme tekniğiyle dokunmuş iplerden oluşur.

Ben bir süredir bu perdeleri vitrinlerde ve dergilerde görüyordum ve gerçekten şık durduğuna inanıyorum. Fiyatını bilemiyorum ama en kısa zamanda öğrenip uygun bir zamanda yaptırmayı istiyorum.

1 yorum:

Reklam Danışmanı dedi ki...

Merhabalar İp perde konusunda ipperde.com adresinden yardım alabilirsin. bu sene türkiye de belli başlı firmalara (brillant, taç vs.) ip perde kataloğlarını ben hazırladım. İp perde alacaksan, iyi bir mağzaya git ve paraya kıy derim. çünkü ip perdeyi gösteren kalitesidir. ne kadaar paraya kıyarsan o kadar uzun süre kullanabilirsin. birebir iletişim kurmak istersen nazmiemre@hotmail.com.

Çalıştığım firma ip perde ve perde aksesuarları satıyor. 73 ülkeye ihracaat yapıyoruz.