1 Eylül 2008 Pazartesi

jel süsler

DSC03208

Ben bu yapışkanları çok seviyorum ama duyduğuma göre güneş alan camlara yapıştırmamak gerekiyormuş. Eriyince temizlemesi çok zormuş. Ben bu uğur böceklerini ilk önce oğlumun odasında dolap kapaklarında kullanıyordum.Sonra duşakabine yapıştırmaya karar verdim ve çokta iyi ettim.Ben çok severek kullanıyorum.Sizde deneyin derim.Rengine uygun bir paspasla harika duruyor.

DSC03207

Bu da mutfak camında kullandığım çiçek figürü. Mutfak boşluğa baktığı için güneşle ilgili bir sorun yaşamıyorum.Rengi perdemle uyumlu olduğundan bununda iyi durduğuna inanıyorum :)

3 yorum:

TONTİSADA dedi ki...

ben de bu yapışkanlardan almıştım zamanında,galiba geçen yazındı.birini banyo aynasına yapıştırdım,minik balıklardı,halen dururlar aynada,diğerini de balkona cam balkon camlarına yapıştırmıştım ama eridi sünepe bir hal aldı,çıkarttım ve lekesi uzun süre kaldı.

Craft Woman dedi ki...

Bende bir dönem bunlara sardım ama güneş eritiyor camı temizlemek de ölüm. Çocukların gelişimi için satılan bu Cam Vitray görünümlü jeller asla erimiyor. Kesin almalısın canım. Benim yaptıklarım burada bakarsın istersen.

Vitray Görünümlü Cam

Sevgiler

PIN@R dedi ki...

sende görmüştüm ama almamıştım daha !2 gün önce bir markette karşıma çıktı hemen aldım arabalı olanından...daha yapmadım.yapınca hemen koyarım bloga çok sağol :)