12 Nisan 2008 Cumartesi

11.ay kontrolüm

Dün Annem beni kontrole götürdü.Muayene saatimiz biraz sarkınca ben yere inmek istedim.Annem birtürlü beni kontrol altına alamadı.Baya bi uğraştırdım onu :)Hihihihihiiii
Sıkıntıdan plastik bardakları buruşturup yere attım sonra geriistedim.Anneme sıkıntı geldi tabi!

Sonra Dr.Demet ablam bizi aldı ve ben içeri girer girmez nereye saldırsam acaba oldum.Ve rafta duran yumuşak ayıcıkları gördüm.O meşhur parmağımı kaldırıp onlardan istedim.Bana bir sürü küçük oyuncak verdiler yere oturdum onlarla oynadım.Ama benim oyunm atmak fırlatmak olduğu için sesten bibirlerini duyamıyorlardı.Bu arada çenemde boş durmuyordu sürekli bişeyler söylüyordum.Sonra Demet ablam bnim sinirimi gördü ve böyle yaptığında taviz vermeyin dedi.Ne demek istediğini pek anlayamadım ama mama vermeyin dedi gibi geldi bana!!!Taviz bir çeşit mama olsa gerek???
Neyse sonuçta boyum kilom iyi çıktI.1 ay önden gidiyormuşum.Bunda 8 aylık doğmamın bir payı var sanırım.Herşeyim erken :)
boyum 76.3
kilom 10.700
baş çevrem 45.8
Gelelim yemek durumuma;
Mamalarım biraz değişti.Yani sebzeli köfteler,sulu yemekler eklendi.
Birde en önemlisi artık ben gerçek süt içebilicem heyyooo...
bıktım aptamilden yaaa...
İnek sütü istiyorum artık.....
Dün gece birazcık içtim fena değilmiş...
Bizden bu kadaaaar...

Hiç yorum yok: