12 Nisan 2008 Cumartesi

8.ay doktor kontrolüm


04.06.2007
Bugün annem beni kontrole götürdü.Ben dahada büyüdüm ve 8.ayımı bitirdim.Çok heycanlıyım.geçen seferde yapmıştım aynı şeyi ve yine yaptım.sedyenin altını üstüne getirdim.boy ölçme aletiyle oynadım.Altıma serdikleri havlu kağıdı didik didik ettim.Çok eğlenceliydi.:) dr.demet ablam sürekli beni izledi neler yapabildiğimi görmek istedi.bende ona marifetlerimi gösterdim.annemi öptüm.yaladım,püskürtme yaptım yanağına.sonraaa ababababaaaa yaptım elimle ağzıma vurdu annem sesler çıkarttım.Bunu yeni öğrendiğim için hep yapmak istiyorum.apaçi sesi çıkartmak çok zevkliymiş.bütün bunların yanında çok kilo almışım.boy kilo tabloma yazdım.Doktorumun dediğine göre 1 yaşındaki bir çocuğun kilosundaymışım.o yüzdende özgürce haraket edip oyun oynamam lazımmış.Bu göbek anca o zaman erirmiş.halbuki bu ay sürekli oyun oynamıştım ama yinede kilo almışım.bende anlamadım nasıl kilo aldığımı.iştahımda pek yok aslında.neyse durum bundan ibaret.aptamil 3 e geçemedik çünkü ben kilolu olduğum için aptamil 2 bana yeterliymiş.bide artık aptamili eksik ölçek kullanıcakmışım.
son zatürre aşımı oldum birazcıcık acıdı ama annem sarılınca geçti.bundan sonra 1 yaşıma kadar aşı yokmuş.laf aramızda çok sevindim.:))

Hiç yorum yok: