12 Nisan 2008 Cumartesi

Birazda yaramazlık okuyalım

Bugün annemin 88 kez HAYIRRR diye bağırmasına karşın her seferinde korkudan sıçrasamda yinede çekmeceyi çekip parmaklarımı arasına koydum.Veeeeeee.... parmaklar ezik...ağlamadım biraz bağırdım kurtarsınlar diye...Bende kadın deli gibi bağırıyo sıyırdı diye düşünmüştüm ama meğer bu yüzden miş.
Acaba anneler sihirlimi nerden biliyordu parmaklarımın sıkışacağını valla anlayamadım.Ama burdan şu çıkıyo ki anneler ne derse haklılar...

Yine geçenlerde antredeki aynayı o küçücük parmeğımla yerinden söküp en alttaki parçasını güm diye yere düşürdüm.Allah tan altında değildim.

Birde yine antredeki oturma yeri olan telefonluğun çekmecesini çektim ama daha fazla çekesim geldi ve koca şey üzerime devrildi ama acımadıkiii acımadıkiiiiiiiiii..................hiyoooo

Bütün gün mouse peşindeyim.Ama 10 hamlenin 9 u başarızılıkla sonuçlanıyor.Annem hemen yakalıyor ve o beni korkutan sesiyle HAYIRRR diyoooo.sanki ısırıcak zannediyorum.Aslında annemin pamuk gibi bir sesi var amao hayır kelimesi yokmu sanki başka bişeye dönüşüyor kadın :)

banyonun ışığını açık bulursam hemen oraya giriyorum ve yerdeki kutuda duran tuvalet kağıtlarını yerlere saçıyorum.dergileri yırtıyorum.

mutfağın ışığını açık bulursamda buzdolabı magnetleriyle oynuyorum.

geçenlerde annem mutfakta yemek yapıyordu telaşlı telaşlı...bende alt kapaklardan annemin ayağının dibindekini açık görünce içimdeki ratatuy faresi remy gibi merak uyanıyor ve kafamı sokuveriyorum sessizce...ve olan oldu annem yukardan bir hamleyle kapağı itti ve benim kafa arada tost oldu doinggg diye ses geldi tabi annem panikle beni 2 saat öptü...hihihhhiiiisıkıştım ben ne komik

bidebu aralar bu yeni çıktı durup dururken ayakta parande atıyorum.annemde bugün gülerek beni kaldırmaya çalışırken terlikler kaydı kıç üstü oturdu yere...çok güldük...yaa gülermisin anne bana işte böyle olur...

Hiç yorum yok: