12 Nisan 2008 Cumartesi

Annemin karnı


Ben gördüğünüz gibi canım annemin karnındayım.Size bişey diyimmi! orada çoook mutluydum.Ama doğup annemi ve babamı görünce rahatladım ve hayatıma burada devam etmeye karar verdim Allah'ın izniyle tabi.Orada olsaydım tüm bu yaramazlıkları yapamayabilirdim!
Bide annem geçen gün kulağıma bişey fısıldadı.
Biliyormusun dedi ;
iyiki varsın,iyiki benimsin,iyiki canımsın...seni hayatımın sonuna kadar koşulsuz ve karşılıksız sevicem.Her düştüğünde yetişmeye çalışıcam.Her canın acıdığında yaralarını sarıcam.Senin kılına bile zarar gelse heryeri yakıcam.Sen benim yaşam sevincimsin.Gelecekten umudumsun.Ve biliyormusun senin her yaptığın yaramazlık o kadar hoşuma gidiyorki sırf şımarma diye otorite kurmaya çalışıyorum. dedi.
Veeee birkaç damlada gözyaşı ekledi.
Annecim seni çok seviyorum

Hiç yorum yok: