12 Nisan 2008 Cumartesi

9.y kontrolüm

Bugün aylık kontrolümüze gittik.
Yine Dr.Demet ablamın odasının altını üstüne getirdim.
Ama bu sefer Dr.Demet ablamda benim yaptıklarımdan çok eğlendi.
Ona nasıl koştuğumu gösterdim.
Bu ay neyseki fazla kilo almayıp normal almam gereken 300 gr.ı almışım.Annem sevindi tabi.Çünkü kilom konusunda biraz endişeli kendileri...
Kilom 10.160 gr.olmuş.Boyumda 74 cm olmuş.(gelişimimi arşivden boy-kilo tabloma bakarak görebilirsiniz)
Dr.Demet ablamın dediğine göre şuan 9 aylık olmama rağmen 1 yaşındaki çocukların kilo ve boyundaymışım.Bu umarım iyibişeydir.Belki basketbolcu olurum.
Yemek düzenimde çok fazla bir değişiklik olmadı.Sadece sabah aptamilimle kahvaltımın yeri değişti.Bide yumurta yemiyorum ya ben.yumurta sarısıyla domatesi menemen gibi pişirip deneyelim dedi.Bide taze fasülye ve börülce yemeliymişim.
Nörolojik gelişimimi çok iyi buldu.Annem tabi çok sevindi.Başkada bir havadis yok bizde.

Hiç yorum yok: