25 Nisan 2008 Cuma

İlknur ve Nazlı hayata teşekkür


glitter-graphics.com



Bizim için çok hoşumuza giden ve şaşırtan postu yazan arkadaşım İlknur'cum sana birde buradan teşekkür etmek istedim.Sizde bizim içn çok önemlisiniz.Bu zamana kadar senden birçok şey öğrendim ve hala da öğreniyorum.Arkadaşlık zaten birbirinden iyi şeyler örenebildiğin sürece sağlıklı yürür.Ben herzaman buna inanırım.Bişeyler öğrenemediğim insanlardan da kaçarım:)

Bizim için neler mi yazılmış buyrun buradan bakın bakalım :))

SİZİ SEVİYORUZ...




2 yorum:

M.İ.N.İ dedi ki...

yaaaaaaaa utandım şimdi çok teşekkür ederim canım benim onore ettin beni çok çok sağol canım benim...

Adsız dedi ki...

Valla İlknur'a sonuna kadar katılıyoruz yazdıkları için. Benim de blogda tanıdığım tüm arkadaşların sebebi, hevesle yazdığım yazıların çoğu zaman vesilesisin. Kısaca iyi ki varsın :)