12 Nisan 2008 Cumartesi

Yaptıklarım,yapacaklarım...

Bu haftasonu ne olduysa dahada bir haraketliyim.Artık eğlence alanım sadece slondan ibaret değil.Arka odalara gidebiliyorum artık ve ellicek bişeyler mutlaka buluyorum.
Halamların bana getrdikleri sehpa şeklindeki oyuncaklar ilgimi çekti ama şöyle bir sorun var ben 2 gündür hep ayağa akalkmak istiyorum ve o yüzdende tutunup kalkmak istedim ama sehpa tepetaklak oldu bende kafa üstü yere çakıldım tabi.Biraz acıdan biraz korkudan ağladım ama geçti.
Sonraaa vantilatörün ayaklarına taktım onları elleyip duruyorum annemler önüne sehpayı çekiyolar bazen ulaşamıyorum.Ama önünün açık bulursam hemen altında bitiyorum vantilatörün...
parke bağlantı çubuklarını yerinden çıkarmak en büyük keyfim.hatta abartıp kimin evinde olursam olim illa bir bağlantı çubuğu bulup o küçücük parmaklarımla kanırtmaya çalışıyorum.ah ben yokmuyum ben...
bide terlik düşmanıyım.boşta gördüğüm terlikleri mutlaka ağzıma götürüyorum.
mutfakta poşetten yere düşmüş olan pirinç tanelerini yakalamaya çalışıyorum.parmaklarımın arasında sıkıştırıncada kaçıyorlar çok komik oluyor.annem iyiki dökmüş pirinçleri...ama topladı....
banyonun kapısını açık bulursam kaşla göz arasında hemn oraya grip baskülle oynuyorum ama annem çokta izin vermiyor oraya girmeme...neyse ben illaki bir yolunu bulurum.
en önemlilerinden biride haftasonu annem odaya bir girdi beni yatağa tutunmuş ayakta dururken buldu.o kadar heycanlandıkibir bağırdı aaaaaa sen nasıl kalktınnn aşkımmmm diyeeeee bende tabi insanım nihayetinde ellerimi bir bıraktım korkudan arka üstü yatağa uçtum.
Sonra pazar günüde annemle babamın oturduğu koltuğa tutundum.Babam anneme çaktırmadan izle bak dedi.ben duymadım sandı.hahaaaa...bende bir güzel tutunup ayağa kalktım ama ayaklarımı bir türlü toparlayamadım kalktığım gibi babamın ayaklarının dibine uçuş yaptım.tabi yine ağladım.offf ben ne zaman dengede durabilcemmmm...

Hiç yorum yok: