12 Nisan 2008 Cumartesi

6.ay yemek düzenim


artık ek besinlere iyice alışmıştım o yüzden akşamüstü öğünlerinde anne yoğurdu yemeğe başladım.annem yoğurt yapmayı becerene kadar baya zorlandım.ama şimdi şeker gibi yoğurtlar yapıyor.benim için yapmayacağı şey yok.şuanda şöyle yiğiyorum:

sabah çok erken uyanırsam eğer 150 cc.aptamil2 içiyorum.

09:30 civarı 150 cc.aptamil 2 içine 3 ölçek 8 tahıllı-ballı kaşık maması, 1 minik kutu yeşil labne peynir,1 tatlı k.pekmez koyuyor annem.anında yutuyorum bu mamayı.süper bişey.yumurtada yemem gerekiyormuş ama 8.ay başlicaz biz.dr.demet ablam öyle dedi.

öğlen 13:30 civarı annem birsürü sebzeden çorba yapıyor bana.içine 1 tatlı k.z.yağ ve ceviz büyüklüğü dönüşümlü olarak et,tavuk,balık katıyor.200 cc.de ondan yiğiyorum.

akşamüstü 17:00 gibi toplamda 200 cc.kadar yoğurt-meyve karışımı yğiyorum.

yatmadan saat 20:00 gibide hazır iyigeceler mamalarından 150cc.yiğip uyuyorum.
sabah 7 ye kadar hiç uyanmadan uyuyorum.ben iyi bi çocuğum.

Hiç yorum yok: